Iratkozz fel hírlevelünkre!

Mi segít a zsírvesztésben, További cikkeink a témában

Ratings 0 Kipróbálnád a ketogén diétát? Vagy legyen inkább időszakos böjt? Mielőtt nekiugranál az újabb csodamódszernek, ismerd meg a legnépszerűbb diétákat. Kipróbálni, olyan diétákat, amelyekre mások felesküdtek nagyon kimerítő és nagyon drága lehet — ezért felkerestünk több táplálkozás szakértőt, hogy mondják el véleményüket az öt legfelkapottabb diétával kapcsolatban.

Írta: Balla Hajnalka Ketogén diétára adtad a fejed, de nem tudod, hogy fogod kibírni gyümölcsök nélkül? Mutatunk néhányat, amit a szigorú szénhidrátmegvonás során is fogyaszthatsz, így hozzájárulva a zsírvesztéshez. A ketogén diéta lényege, hogy a szervezet fő táplálékforrásai a zsírok, míg a szénhidrátokat szinte teljesen vissza kell fogni, a tápanyagbevitel százaléka lehet csak szénhidrát.

mi segít a zsírvesztésben eco slim fb

A gyümölcsök pedig szénhidrátokat tartalmaznak, ám finomak, vitaminokban, antioxidánsokban gazdagok, amiket kár lenne megvonnod magadtól. Sok gyümölcsről kénytelen leszel lemondani, de vannak olyanok is, amelyeket ketogén diéta során is fogyaszthatsz.

mi segít a zsírvesztésben nem fogyhat a szeroquel abbahagyása után

Avokádó Igen, ez a krémes finomság valójában gyümölcs — és egyben a ketogén diéta egyik pillére is lehet, hiszen egy fél avokádó kb. Készítsd belőle a reggeli smoothie-d, hogy élvezhesd az előnyeit. Olívabogyó Az olajbogyó is gyümölcs, bizony!

A hozzáadott B6 vitamin csökkenti a fáradtságot, segíti az anyagcsere folyamatokat. A leglényegesebb tudnivaló, hogy ezek a BCAA aminosavak esszenciálisak, tehát a test számára életfontosságúak, de nem tudja előállítani őket. Azonban amíg a többi esszenciális aminosav zömmel a biológiailag aktív molekulák, enzimek, hormonok felépítéséhez szükségesek, a BCAA-k elsősorban az izmok, szervek felépítésében vesznek részt. Rendkívül fontos hatásuk, hogy védik az izmokat a leépüléstől, emellett számos helyen támogatják jótékonyan a test funkcióit.

Kókusz Egy fél csésze aprított kókuszhús 13 gramm zsírt és 2,5 gramm nettó szénhidrátot tartalmaz. Ha boltban veszed az aprított kókuszt pl.

Ügyfélszolgálat

A legjobb, ha egész kókuszt veszel, és te magad vájod ki a húsát a héjából. Szeder Ez a sötét bogyós gyümölcs nagy mennyiségben tartalmaz a szervezet számára nélkülözhetetlen rostokat: egy félmaréknyiban 2 gramm van.

Life In A Day 2010 Film

Szénhidrátban viszont szegény, egy maréknyiban csak 1,5 gramm van, így nyugodtan add a reggelidhez belőle. Málna A szederhez hasonlóan a málna is belefér a ketogén étrendbe: mi segít a zsírvesztésben nagy maréknyi málna 1,5 gramm szénhidrátot tartalmaz, így ezt sem kell kihagynod, ha gyümölcsre vágysz.

1. Avokádó

Eper Az eperből negyedcsészényi adag kb. Paradicsom Még egy olyan zöldség, ami igazából gyümölcs: válaszd a cseresznye méretű paradicsomot, szemben van mindössze 2 gramm széndhidrát, szóval tökéletes a reggelid mellé.

mi segít a zsírvesztésben nem fogyott-e kellie martin

Citrom Citrommal bátran ízesítheted a teád vagy a vized, elhanyagolható mennyiségű szénhidrátot tartalmaz, így szinte korlátlanul használhatod. Fotó: RF.