Hihetetlen, de igaz, az ősember miatt nehéz lefogyni!

Nehéz lefogyni

Miért van az, hogy a rengeteg fogyókúrás módszer, diéta, tipp és elmélet ellenére a túlsúlyos emberek száma nem hogy csökken, de folyamatosan nő?

A fogyás számít az egyik leggyakoribb újévi fogadalomnak, mégis minden évben csupán az emberek alig 20 százaléka képes leadni a súlyfelesleget és képes megtartani a súlyát, mondta Dr. Jessica Bartfield, a Loyola Egyetem Gottlieb kórházának táplálkozási szakértője. Az amerikai emberek közel kétharmada állítja magáról, hogy az egészsége érdekében valamilyen speciális diétát követ, de mégis nagyon kevesen képesek valóban lefogyni.

zsírégető repedés

Bartfield szerint a hatásos fogyókúrázás sok tekintetben hasonlít a hangszeres zenéléshez, mindkettő sok gyakorlást és megfelelő instrukciókat igényel. Bartfield és kutatótársai négy pontba szedték a legfőbb okokat, amik miatt igazán nehéz megszabadulni a súlyfeleslegtől Az elfogyasztott kalóriák számának alulbecslése Az emberek többsége, még a táplálkozási szakértők nehéz lefogyni hajlamosak alulbecsülni a napi kalória bevitelt.

fogyás sikertörténetek 60 font

Ezen sokat segíthet, ha napközben minden elfogyasztott ételt felírunk, még azt is, amit éppen csak megkóstoltunk, illetve ne felejtsük el feljegyezni az innivalókat sem. Az otthonunkon kívül elfogyasztott ételeket általában nagyobb adagok, és kalóriában is gazdagabbak, ezért érdemes olyan helyekre járni, ahol feltüntetik az ételek kalóriatartalmát.

fogyás ymca

A testmozgás és az elégetett kalóriák túlbecslése Általában körülbelül napi kalória elégetésére van szükség heti fél kilogramm leadásához. Ezt a mennyiséget nagyon nehéz csak testedzéssel elérni, ugyanis ez nagyjából 60 percnyi intenzív mozgást jelent, ezért érdemes a napközbeni aktivitást növelni.

gyorsabb módja a hasi zsír elvesztésének

Fontos, hogy a több mozgás ne vezessen több étel elfogyasztásához. Az étkezések rossz időzítése A szervezettnek egyenletes glükózszintre van szüksége az optimális energia fenntartásához, hogy az anyagcsere ne lassuljon le.

Érdemes az ébredést követő első órában reggelizni, majd órával később egy egészséges ebédnek kell következnie. Az anyagcsere fenntartása érdekében érdemes odafigyelni, hogy ne teljen el 5 óránál hosszabb idő evés nélkül.

fogyókúrás táborok colorado felnőttek

Kevés alvás Korábbi tanulmányok bebizonyították, hogy akik éjszakánként 6 óránál kevesebbet alszanak, azoknak általában magasabb a grelinszintjük. A grelin az étvágyért és a magas szénhidráttartalmú ételek megkívánásáért felelős hormon. A kevés alvás továbbá megnöveli a kortizol szintjét is, amely egy olyan stresszhormon, amelynek a megnövekedett szintje súlygyarapodáshoz vezethet. Az elhízás tehát krónikus és recidiváló betegség WHOmely tartós kezelést igényel, elsősorban kísérő betegségek kezelésével nehéz lefogyni.

$ 24 ÓRÁIG AZT ETTEM, AMIT TI RENDELTETEK $