Az étvágy csökkentése

Hogy megfeleljen a sikeres fogyás fenntartásának. Ajánlott bejegyzések

Mit csinálnak másként a „sikeresek”, mint akik feladják? Ön melyik típusba tartozik?

Gajdács Ágnes, obezitológus Az új év kezdetén a legtöbb ember a pillanat hevében fogadalmat tesz: idén végre tényleg lefogyok, leszokom a dohányzásról, rendbe rakom a pénzügyeimet, többet törődöm a családommal Ugye ismerős Önnek is? Vajon az újévi fogadalmak tényleg csak 10 napig tartanak? A leggyakoribb újévi fogadalmak képzeletbeli dobogóján évek óta első helyezett a fogyás.

Gajdács Ágnes, obezitológus, testsúlygyógyász szakorvos úgy véli, a fogyásra vonatkozó fogadalmak sikertelenségének leggyakoribb oka a komoly motiváció hiánya, a rossz módszerválasztás, a nem megfelelő szemléletmód és a hiányos önkontroll.

Hosszú távon, egy éven túl a fogyás tekintetében százalék tart ki nyári zsírvesztés fogadalma mellett!

hogy megfeleljen a sikeres fogyás fenntartásának

Ez a cikk is érdekelheti Önt! Mi a baj a fogyókúrával? Ön melyik típusba tartozik? Természetes tehát, hogy felvetődik a kérdés: a sikeresek mit csinálnak másképpen, mint azok, akik elbuknak valahol menetközben.

A5 fogyás - Kiszáradás miatt fogyni fog

Gajdács Ágnes, obezitológus, testsúlygyógyász szakorvos szerint ez kétféle szemléletmód harca. A saját szemléletmód feltárásához tudni kell, hogy az önbizalmat leginkább a mindennapi tapasztalatok, sikerélmények vagy éppen kudarcok formálják, amelyek bizonyos akár tudat alatti következtetések levonásához vezetnek.

Ezek a konzekvenciák alakítják ki azt a személyes szemléletmódot, mely nemcsak az egyes célokra pl. A rögzült szemléletmóddal rendelkezők maximalisták, csak a százalékos eredménnyel elégedettek. Ha minden fogyókúrás próbálkozás így végződik, kialakulhat pl. Akit a kudarcok nem riasztanak el céljaitól, nagyobb valószínűséggel képes tartós sikert elérni.

Szerencsére a szemléletmódját bárki bármikor megváltoztathatja, rögzült szemléletét fejlődő szemléletre cserélheti!

A fogyókúra lelki okai

Így lesz sikeres az újévi fogyókúra! Kövesse Dr. Gajdács Ágnes obezitológus, testsúlygyógyász szakorvos tanácsait! Életmódváltással a túlsúly ellen 1. Ne áltassa magát!

  1. Rome Fogyókúrás tökfőzelék Templomba kell menni szent vízért és … Öt ok az egészséges étrendre való áttérésre.
  2. Test karcsú furio camillo
  3. Természetes fogyókúra masszázzsal Természetes fogyókúra a masszázs segítségével Ugye mindannyian szeretnénk, ha a rajtunk lévő súlyfelesleg egy gombnyomásra varázslatos módon eltűnne?
  4. A ripper zsírégető utasításai
  5. Csecsemők fogyás

Ha tényleg eldöntötte, hogy le szeretne fogyni, akkor mérje meg a testsúlyát és a körfogatait. Fontos, hogy ne dugja homokba a fejét, legyen tisztában az adottságaival és állítson fel reális célt!

Fogalmazzon meg egy valós célt és tartson ki!

A fogyókúra lelki okai - A hatékony fogyókúra pszichológiája MediFat - A fogyókúra és fogyás pszichés hatásai Kérd a 27 Diétás Étel tananyagunkat! További ajánlott fórumok: Melyek a jó fogyókúra alapjai? Napi kalóriaszükséglet a fogyáshoz - Fogyókúra Femina Félelem a sikeres fogyás miatt. A hatékony fogyókúra pszichológiája Szemölcs: így kezelje, és gyorsabban elmúlik Étrendi javaslatok A jó hír az, hogy a sikeres fogyás képlete már régóta ismert és igen egyszerű.

Gondolja át és írja le, miért szeretne lefogyni. Azért szeretnék lefogyni Ezek valós célok, melyek segítenek a motiváció fenntartásában, és a kitartásban nehézségek esetén is, így közelebb hozzák a hogy megfeleljen a sikeres fogyás fenntartásának.

hogy megfeleljen a sikeres fogyás fenntartásának

Vezessen táplálkozási- mozgás- és alvásnaplót! A sikeres emberek egyik titka az önkontroll. A fogyókúra vonatkozásában óriási segítség lehet a táplálkozási- és mozgásnapló vezetése, sőt akár méretnaplót is célszerű vezetni, amibe a testsúlyán kívül, akár a testkörfogatait vagy a ruhamérete változását is feljegyezheti.

Fontos, hogy a naplóvezetésnél mindig legyen őszinte magához! Kevésbé ismert a súlyfelesleg és alváshiány közti kapcsolat. Vezessen alvásnaplót az alvás mennyiségéről, a felébredésekről, nappali fáradtságról.

hogy megfeleljen a sikeres fogyás fenntartásának

Ha például a mindennapi stressz miatt nem alszik eleget, akkor bizonyos stresszkezelő módszereket érdemes elsajátítani. Ezek a fogyást is segítik, és az alvás minőségét is javítani fogják. Legyen türelmes! Ki kell várni, hogy a régi szokásai helyét szilárdan átvegyék az új életstílusra jellemző automatizmusok.

Egy régi szokás lecseréléséhez és egy új szokás megszilárdításához minimum 6 hónap kell, tartós szokássá válásról pedig minimum 1 év után beszélhetünk.

Minden mindennel összefügg! Ha az egyik életterületét képes rendbe hozni, akkor a többi életterülete is rendbe jöhet.

hogy megfeleljen a sikeres fogyás fenntartásának

Egy egyszerű példa: Ha sikereket ér el a fogyókúrában és eléri a célját, akkor ez akár hatással lehet a munkahelyi eredményeire, a párkapcsolatára vagy az egészségére!