A hatékony zsírégetés alapjai

Evezős zsírvesztés eredményei, Miért akarják egyesek csökkenteni a zsírokat bizonyos területeken?

Tartalom

    Ezek az egyszerű szálkásítási technikák segíthetnek abban, hogy a legjobb formádban köszöntsön rád a nyáridő!

    evezős zsírvesztés eredményei

    Sokszor még a profik sem képesek egész évben csúcsformában maradni, és a legtöbb testépítő evezős zsírvesztés eredményei van vele, hogy a téli hónapokat a tömegelésre szánja, majd a tavasz eljöttével gyúr rá kimondottan a szálkásításra, remélve, hogy mire kitör a bikiniszezon, minden felesleges zsírtól sikerül megszabadulnia.

    Az ő kedvükért gyűjtöttük össze Eric Broser sztáredző alábbi 10 tippjét, amelyekkel hatékonyan és gyorsan célhoz érhetsz! Igyekezz hetente 25 grammal csökkenteni szénhidrátbeviteled, és 10 grammal növelned fehérjefogyasztásod.

    evezős zsírvesztés eredményei

    Ezzel támogatod tested zsírfelhasználását, és növeled az ételek termikus hatását, mialatt mégis megtartod a megszerzett izmokat, és segítesz a szervezetednek megszabadulni a vízfeleslegtől. Az eltérő tudományos állásfoglalások ellenére mégis azt javasoljuk, hogy próbáld ki éhgyomorra, mert számos versenyzőnél bevált. Attól, hogy a szénhidrát- és zsírbevitelt mellőzöd, természetesen a megfelelő kiegészítésről ugyanúgy gondoskodhatsz.

    Mi a zsírégetés? Felvétel Clean Egész testes húzások húzódzkodás variációk, invertált evezés Válaszd a nagy, összetett gyakorlatokat, még ha nem is fűlik hozzá elsőre a fogad, és a várt hatás nem marad el! Még pár gondolat a kardióról A fogyás során a cél a gyakorlatok "hatékonytalansága".

    Broser reggelente termogén zsírégetővel kezd, vagy legalább mg koffeinnelés 10 gramm BCAA-t iszik hozzá. Az éhgyomros kardió előtt ez nemcsak felpörgeti anyagcseréd, és ezáltal a zsírégetés folyamatát, de segít megtartani megszerzett izomtömegedet, és elegendő energiát biztosít számodra az edzés során.

    evezős zsírvesztés eredményei

    OSZTOTT KARDIÓ Ha a célod 60 percnyi kardió naponta, esélyes, hogy jobb eredményeket érhetsz el, ha azt nem egyhuzamban, hanem két-három szakaszban végzed: ébredés után 30 perc éhgyomorra, majd 15 perc edzés után, végül 15 perc az utolsó étkezés előtt. Ezzel a stratégiával ugyanis egész nap magas szinten tarthatod az anyagcseréd, azaz szinte folyamatossá teheted a zsírégetést.

    evezős zsírvesztés eredményei

    Tudományos kutatások is bizonyítják, hogy bár köztudott, hogy a kortizol lebontja az izomszövetet, a zsírsejtekre gyakorolt katabolikus hatása ez esetben kedvező. Minél tovább tartod magad távol a szénhidrátoktól, annál hatékonyabb csodafegyverré változtathatod az éhgyomorra végzett kardiót!

    evezős zsírvesztés eredményei

    Az igazság az, hogy mindkét edzéstípus működhet, éppen ezért mindkettőt érdemes lehet beépítened edzésprogramodba. Az első fél óra lehet egyenletes tempóban végzett, a másik két, 15 perces pedig HIIT. Bár a hűvös otthon gondolata sokak számára talán hátborzongató, serkenti a barna zsírszövet termogenezisét, azaz evezős zsírvesztés eredményei fakadó zsírégető hatását.

    Természetesen nem ettől fogsz lefogyni, de ily módon is kihasználhatod tested természetes folyamatait. A vércukorszint hajlamos drasztikusan lecsökkenni, a gyomrod irtózatosan fájni kezd, amit egy szelet csokival csillapítasz majd. Az éhség távoltartásának egyik legjobb módja Broser szerint az, ha pótoljuk az energiahiányt, például úgy, hogy egy nagy pohár vízbe gramm BCAA-t szórunk.

    evezős zsírvesztés eredményei

    Kövess minket Facebookon is!