"Fogyni szeretnék, de nem akarok semmin változtatni" - mit lehet az ilyennel kezdeni?

Lehet fogyni, de nem fogyni

Itt van most: Kezdőlap » Cikkek » Életmód » Milyen edzést válassz, ha fogyni, és milyet, ha izmosodni akarsz?

lehet fogyni, de nem fogyni

Sokan fordulnak személyi edzőhöz, nem véletlenül, ő ugyanis előzetes állapotfelmérést végez, sportjavaslatot tesz az egyéni céloknak megfelelően, és a gyakorlatsorokat is mindezek figyelembe vételével állítja össze. De mi a helyzet akkor, ha valaki drágállja a személyi edzőt, valamiért kellemetlennek tartja a sportolás ezen formáját, esetleg egyszerűen csak inkább otthon vagy maximum csoportos órákon edzene?

Ezeket csinálom, amikor fogyni akarok:

Nekik igyekszünk segíteni cikkünkkel, amelyet két részre bontottunk — az első a fogyni vágyóknak szól. Nagyobb többletsúlynál ahhoz, hogy a fogyás beinduljon, a testet kívül-belül fokozatosan kell felkészíteni a terhelésre, mert károkat okozhat magának, ha másképp jár el az ember.

lehet fogyni, de nem fogyni

Fontos például az ízületek megóvása, de a szívedre is jó, ha odafigyelsz. Kétféle zsírréteget különböztetünk meg alapvetően: a bőr alattit, illetve a zsigeri zsírt, ami a hasüregi szervek közt található. A kettő közül az utóbbi a veszélyesebb, sportolás szempontjából is.

Neked ajánljuk

A túlsúly a belső szerveket is megterheli, így az ugrálás miatt rázkódó zsír émelygést, fájdalomérzetet is okozhat. Emellett, az ízületeidre is káros hatással lehet az, ha nagyobb súlyfelesleggel ugrálsz vagy futsz.

Rendszeresen érkeznek ilyen jellegű megkeresések, mintha csodát tudnánk tenni. De tényleg reménytelen az ilyen ember? Sajnos egyre megszokottabbá válik, hogy az ember, pláne, ha még laikus is, arra törekszik, hogy az adott területen a lehető legkisebb energiabefektetés mellett érjen el minél nagyobb sikert.

Fáradt vagy a sportoláshoz, kevés az energiád? Válaszd a Metodic Food ételeit, amelyek segítenek visszaszerezni az életerőd, továbbá elérni az optimális testsúlyt és testösszetételt!

Mindezt glutén- és tejmentes alapanyagokból, adalékok és cukor nélkül, az anyagcseretípusodra szabva.

Peak GYM edzőtermek

Az aktuális menünket ITT éred el. Ami mindkét túlsúly esetén lényeges, hogy a testzsír-csökkentés szempontjából nem az izomterhelésre lehet fogyni helyezni a hangsúlyt, hanem a pulzusszámra.

Almaecet segít a fogyásban?

Ha fenn tudsz tartani legalább fél órán keresztül egy megemelkedett pulzusszámot, testzsírod fokozatosan fogyni kezd a mozgás hatására.

De hogyan emeld a pulzusszámot ugrálás nélkül? Azt szögezzük le, hogy a minimális túlsúllyal max. A HIIT, illetve még durvább változata, a már csak magasabb edzettségi szintnél javasolt Tabata edzés még órákkal a mozgás után is segíti a szervezetedet a zsírégetésben, és magasabb üzemmódra kapcsolja az anyagcsere működésed.

Legfrissebb

Otthoni mozgás esetén keress rá edzéstervekre, edzés videókra az interneten, nehézségi szintek szerint is van lehetőséged válogatni köztük.

Gépek közül nagyon jó a szabadtéri fitnessparkokban is megtalálható elliptikus vagy ellipszis tréner, illetve a sífutó gépek.

A fogyókúra képlete egyszerű, a súlyvesztéshez mindössze annyira van szükség, hogy az ember kevesebb energiát vigyen be a szervezetébe, mint amennyit az a működés közben eléget, ezt pedig el lehet érni úgy is, ha az ember csak az ételadagokat húzza meg, és nem mozog.

Az extrém zsírégető hatású sportokról bővebben EBBEN a cikkünkben írtunk fusd át, és tudj meg többet! Nagyobb túlsúlynál javasolt sportok: a dinamikus jóga, amely ugrálás nélkül növel a pulzusszámodon, az intervallumos gyaloglás, amikor a normál gyaloglást intenzívebb, gyorsgyalogló szakaszokkal váltogatod, jó lehet még az aquafitness, illetve a biciklizés, akár szobakerékpáron is, vagy egy lazább spinning edzés, közepes többletsúlynál pedig a zumba vagy egy kezdő salsa aerobic.

Mennyit sportolj?

  1. Gyorsan fogyjon 10 kilót
  2. Fogyni újévi felbontási statisztikák
  3. Nem tudsz fogyni? Fogadjunk, hogy tudom, mit rontasz el! - WMN

Nem kell hetente háromszor 1, órákat edzened, inkább minden nap — de tényleg, minden egyes nap — percet mozogj, ez sokkal hatékonyabb, és egyenletesebb eredményeket. Kisebb túlsúllyal, intenzívebb sportoknál perces edzéseket válassz.

lehet fogyni, de nem fogyni

Erősíteni is kell? Idővel, ha már fejlettebb, edzettebb de nem fogyni karcsúbb is vagy, igen, mivel a túl sok kardió vagy aerob mozgás miatt idővel az izmok is elkezdenek leépülni — ekkor már elkezdhetsz nézelődni a cikk második részében bemutatott mozgásformák, gyakorlatok közt!

Hamarosan érkezik.

lehet fogyni, de nem fogyni

Értékelje ezt a de nem fogyni.